LIDL biedt excuses aan na seksistische grap over donuts en bagels – Snacknieuws
Snacknieuws

LIDL biedt excuses aan na seksistische grap over donuts en bagels

DonutSupermarktketen LIDL heeft haar excuus aangeboden na een seksistische grap op de de Duitse Facebookpagina van het concern. In een advertentie over bagels en donuts werd gezegd: donuts en bagels zijn beide lekker, zoet of hartig, een gat is een gat”.

De opmerking “een gat is een gat” lijkt meer op kroegpraat en past volgens sommige dus niet op een bedrijfspagina. De opmerking viel verkeerd waardoor LIDL zich genoodzaakt zag het bericht te verwijderen en excuses aan te bieden.

Voor u geselecteerd

Big Tasty terug bij McDonald’s De Big Tasty is weer terug bij McDonald’s. Duizenden snackers hebben via petities en facebookpagina’s aangegeven gek te zijn op de hamburger en deze g...
Frito-Lay te groot op Facebook Chipsfabrikant Frito-Lay bedacht onlangs de actie om op 1 dag de meeste fans ooit te verzamelen op Facebook. En met resultaat, want 1,5 miljoen Facebo...
Opblaasbare donut voor op het strand Dit jaar zijn alle ogen op u gericht bij het zwembad of de zee. U hoeft daarvoor geen dieet te volgen of duizenden buikspieroefeningen te doen. Nee, u...
Single snackers eten samen met Facebookvrienden Uit een onlangs gepubliceerd Brits onderzoek blijkt dat veertig procent van de bevolking ’s ochtends, ’s middags en ’s avonds snacks eet. Dat komt voo...
Simpsons donut bij Krispy Kreme Krispy Kreme verkoopt een donut geïnspireerd op waarschijnlijk de bekendste donut ter wereld. De knalroze donut, die de naam D’ohnut draagt, komt uit ...

Reageer op dit artikel

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *