Starbucks grootste fastfoodbedrijf op Twitter en Facebook – Snacknieuws
Snacknieuws

Starbucks grootste fastfoodbedrijf op Twitter en Facebook

Volgens een onderzoek van QSRweb scoort Starbucks goed op het gebied van Sociale Media. Het bedrijf heeft van de tien grootste Amerikaanse fastfood bedrijven het meeste volgers. Starbucks heeft op Facebook maar liefst 31 miljoen likes. McDonald’s is de nummer twee met 22 miljoen likes. Ook op Twitter heeft het bedrijf het meeste volgers: bijna 2,7 miljoen. Dat is bijna vier keer zoveel als de nummer twee: SubWay.

Interactie en betrokkenheid
Starbucks haalt op YouTube een tweede plaats, alleen Burger King heeft meer abonnees op hun kanaal. Volgens kenners zegt het aantal volgers en likes niet alles, het draait vooral om de interactie en betrokkenheid dat het merk heeft met de volgers en de volgers met het merk.

Voor u geselecteerd

De hotdog pizza Hot Dog Bites Pizza, de Hot Dog Bites Pizza. Zo heet het nieuwe kindje van Pizza Hut. De pizza met hotdogs naast de rand van de pizza is het zoveelste...
Tarantula burger zo’n succes dat restaurant ... Mensen vinden de gekste dingen in een burger: een schroef, muis of spin. In een restaurant in North Carolina is dat ook de bedoeling. Ze hebben daar n...
1 op 3 maaltijden van Belgische jongeren is snack Uit een onderzoek gedaan onder Belgische jongeren blijkt dat 1 op 3 maaltijden wordt vervangen door een snack. Dit hoeft niet meteen een vette hap te ...
Burger King viert St. Patrick’s Day met groene ket... Amerika telt maar liefst 34 miljoen Amerikanen die van oorsprong uit Ierland komen. Veel van deze Ierse Amerikanen vieren komend weekeind St. Patrick’...
Discovery maakt programma over fastfood Het Discovery Communications netwerk heeft een televisieprogramma over fastfood gemaakt. Het programma zal vanaf 3 juni uitgezonden worden op een nieu...

2 reacties op “Starbucks grootste fastfoodbedrijf op Twitter en Facebook

Reageer op dit artikel

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *