Wagner Pizza zoekt proevers via Facebook

Sensazione pizzaWagner Pizza gaat via Facebook opzoek naar personen die hun nieuwe pizza’s willen proeven. De testpersonen krijgen vijf verschillende pizza’s toegestuurd en een vragenlijst waar ze hun bevindingen kunnen noteren.

Ambassadeurs
Henrik Jager is Marketing manager bij Wagner Pizza en zegt dat hun Facebookfans ambassadeur zijn van het merk. Wagner wil hun fans daarom exclusief de gelegenheid bieden om als eerste het Sensazione-assortiment te proberen.

De uitgekozen Facebook-fans krijgen een pizzadoos met vijf verschillende Sensazione pizza’s samen met de vragenlijst. Het terugsturen van de vragenlijst is niet verplicht. Henrik zegt daarover: “We hopen zo veel mogelijk vragenlijsten terug te ontvangen, maar we zijn ons ervan bewust dat niet iedere winnaar hier de tijd voor zal nemen”. Om de deelnemers toch te motiveren om de vragenlijst terug te sturen zal Wagner tien pizzasnijders verloten onder de inzenders.

Wagner Pizza gaat in mei opzoek naar proevers voor hun pizza. De resultaten van het onderzoek zullen via Facebook worden gedeeld.

Joost Massing

Joost Massing is oprichter van www.snack-nieuws.nl. Hij gaat door het leven "als vriend van de frieten".

2 gedachten over “Wagner Pizza zoekt proevers via Facebook

  • 19 april 2013 om 09:33
    Permalink

    Neem aan dat de redactie van Snacknieuws, als ervaringsdeskundigen uitgenodigd zijn ????

    Beantwoorden
  • 20 april 2013 om 15:56
    Permalink

    Beste fijnproever, we houden de Facebookpagina van Wagner in de gaten en wie weet mogen we wel mee doen. In dat geval zullen we onze bevindingen op de site posten.

    Beantwoorden

Laat een antwoord achter aan fijnproever Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *