Burger King - King On Tour

Burger King trekt Japan door met ‘King On Tour 2025’

Burger King Japan trapt een nieuw avontuur af met de lancering van King On Tour 2025, een foodtruck-tour die het iconische fastfoodmerk naar nieuwe regio’s brengt. De aftrap vond plaats van 20 tot 22 juni bij het Sasebo City Sports and Culture Center in Nagasaki, gelijktijdig met het PJF Pickleball Japan Open-toernooi — een evenement dat Burger King sinds kort officieel sponsort.

Bezoekers konden voor 1.000 yen genieten van een klassieke Whopper met Cheese en een blikje Coca-Cola of Coca-Cola Zero. Er was ook een pittigere optie: de Spicy BBQ Whopper, op smaak gebracht met Bull’s-Eye Barbecuesaus en een pikante saus op basis van chili, knoflook en doubanjiang.

400 maaltijden

Aangezien het om een foodtruck gaat, was de voorraad beperkt tot 300 à 400 maaltijden per dag. Als extraatje kregen klanten unieke stickers, waaronder een met het logo van Pickleball Japan.

Met inmiddels 281 vestigingen in het land is Burger King stevig aan het uitbreiden in Japan. De tour loopt tot eind 2025, en fans kunnen via Twitter hun stad nomineren met de hashtag #バーガーキングを呼ぼう (#CallBurgerKing) tot en met 9 juli.

Deel dit op

Meer vet nieuws

McDonald's Franse Friet

Darter Luke Littler promoot nieuwe McDonald’s-burger in Groot-Brittannië

Darts en fastfood zijn al jaren nauw met elkaar verbonden, en Luke Littler is daar het levende bewijs van. De jonge Engelse dartspeler is het nieuwe gezicht van McDonald’s in Groot-Brittannië. Hij promoot er de nieuwste burger op het menu: The Big Arch.

Snacks zijn populair – en gezondere varianten winnen terrein

Nederlanders houden van snacken. Het is makkelijk, snel, en past perfect in een druk dagelijks leven. Toch willen steeds meer mensen bewuster snacken. Uit consumentenonderzoek van Panelwizard in opdracht van ABN AMRO blijkt dat bijna negen op de tien Nederlanders gezonde voeding belangrijk vinden.


Reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *