Uithangbord voor je kop!
In tijden van crisis is het belangrijk om je van je concurrenten te onderscheiden. En als dat gebeurt door middel van een beetje emotionele chantage of gewoon door het in verwarring brengen van je klanten: whatever works for you!
Inwerken op het gemoed van de mens werkt altijd goed. De hongerige klant die voor deze boodschap volledig ongevoelig is, moet dan waarschijnlijk ook nog geboren worden.
Zelf krijgen we niet meteen trek in soep van dit bord, maar voor de fervente soepfan die niet van flauw houdt is dat vast een ander verhaal.
Hoewel we vermoeden dat de eigenaar van dit bord al genoeg bier in z’n mik had op het moment van schrijven, blijft ‘ie wel origineel. Nu maar hopen dat zijn tapkunsten beter uit de verf komen dan zijn medische kennis.
De boodschap van dit bord is wel duidelijk: meer bier! Tenzij je natuurlijk een parkeermeter voor een wonderschone vrouw aanziet…
Dat noemen wij nog eens een koopje! Niet nadenken, gewoon doen.
Een beetje flauw is deze wel. Maar ach, zolang je er genoeg zout bij krijgt, wordt ‘ie al een stuk leuker.
Wij wisten dit natuurlijk allang: fastfood eten is levens redden! Meteen eten bestellen dus!
Bij zo’n bord denken wij maar aan een ding: challenge accepted!
Wij zijn blij dat bars niet echt kunnen praten. Dan zouden we uit verveling en verwarring namelijk binnen vijf minuten al dronken zijn.
Uh.. juist ja…?