Waarom hamburgers er in advertenties anders uit zien

Waarom zien de burgers van McDonald’s er in advertenties anders uit dan degene die in de winkel worden verkocht? Op deze vraag geeft Marketing directeur van McDonald’s Canada Hoop Bagozzi antwoord. Bagozzi koopt een Quarter Pounder bij de McDonald’s en gaat vervolgens naar Watt Photostudios. Deze studio is verantwoordelijk voor de advertenties van McDonald’s. Bagozzi legt haar gekochte burger naast de burger bij de fotostudio en het verschil tussen de twee burgers is enorm. Kijkt u maar.


Advertentie


Cliffton de Vries

Cliffton is de ongekroonde kampioen kapsalons eten. Hij eet iedere snack als er maar genoeg saus over heen zit.

2 gedachten over “Waarom hamburgers er in advertenties anders uit zien

  • 21 juni 2012 om 11:12
    Permalink

    Gelukkig is er een keten die mooiere burgers maakt dan in de advertenties of foto’s. Er zijn daar al verschillende op,erkingen over gemaakt door consumenten. De kwalitaria burger is in het echt een plaatje om te zien !

    Beantwoorden
  • 21 juni 2012 om 15:20
    Permalink

    Dan heeft meneer het nog niet eens over de smaak.
    Het is ook nog is een heerlijke burger!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *