Waarom hamburgers er in advertenties anders uit zien – Snacknieuws
Snacknieuws

Waarom hamburgers er in advertenties anders uit zien

Waarom zien de burgers van McDonald’s er in advertenties anders uit dan degene die in de winkel worden verkocht? Op deze vraag geeft Marketing directeur van McDonald’s Canada Hoop Bagozzi antwoord. Bagozzi koopt een Quarter Pounder bij de McDonald’s en gaat vervolgens naar Watt Photostudios. Deze studio is verantwoordelijk voor de advertenties van McDonald’s. Bagozzi legt haar gekochte burger naast de burger bij de fotostudio en het verschil tussen de twee burgers is enorm. Kijkt u maar.

Deel dit snacknieuws op:

Blijf op de hoogte

2 reacties op “Waarom hamburgers er in advertenties anders uit zien

  1. Gelukkig is er een keten die mooiere burgers maakt dan in de advertenties of foto’s. Er zijn daar al verschillende op,erkingen over gemaakt door consumenten. De kwalitaria burger is in het echt een plaatje om te zien !

Reageer op dit artikel

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *