Dominos Japan Cripspizzaburger

Domino’s Japan introduceert Crispizzaburger

Domino’s Pizza Japan breidt zijn menukaart uit met de nieuwe “Crispizzaburger”. Dit is een combinatie van pizza en hamburger waarbij de klassieke broodjes zijn vervangen door krokante pizzabodems. De introductie omvat drie smaakvarianten:

  • Garlic Bacon Cheese – Een variant die rijk gevuld is met bacon, Italiaanse worst, ham, knoflook en gesmolten kaas. Prijs: ¥890 (€5,21), inclusief side dish.
  • Double Cheese Beef – Deze snack bevat een sappige rundvleesburger, cheddar-kaassaus en mozzarella, eveneens ¥890.
  • Teriyaki Cheese – Een Japanse twist met kip, champignons, teriyakisaus en mayonaise. Dit menu-item is met ¥790 het voordeligst.

In alle gevallen is de basis een dunne, krokante pizzabodem die dient als vervanger van het traditionele broodje, met een bijgeleverd bijgerecht.

Concept en positionering

De Crispizzaburger is bedoeld om een nieuwe ervaring te bieden. De vertrouwde smaken van burgers worden gecombineerd met de textuur en vorm van pizza. Domino’s positioneert het product als krokant en smeuïg met een focus op directe smaakbeleving. Deze lancering volgt op een reeks Japanse experimenten met onverwachte pizza-ideeën, zoals de “Pickle Pizza” en seizoenspizzaproducten, wat aantoont dat Domino’s Japan continu streeft naar lokale innovatie.

Nieuwe doelgroepen

De Crispizzaburger wordt geïntroduceerd terwijl Domino’s Japan zijn strategie aanpast. Het bedrijf sluit 172 winkels om zich te richten op winstgevendere locaties. Tegelijk probeert Domino’s met nieuwe producten, zoals deze burger, bestaande klanten te behouden en nieuwe aan te trekken. Volgens analisten combineert het bedrijf zo besparen op winkels met groei door vernieuwing van het menu.

De Crispizzaburger is per direct beschikbaar voor bezorging en afhaal (zolang de voorraad strekt) en wordt aangeboden vanaf ¥790 inclusief bijgerecht.

Deel dit op

Meer vet nieuws

Joey Chestnut kroont zich opnieuw tot koning van hotdogs

Op 4 juli 2025 bewees Joey “Jaws” Chestnut opnieuw waarom hij de onbetwiste koning is van het competitief eten. Tijdens de iconische Nathan’s Famous Hot Dog Eating Contest op Coney Island (New York) at hij maar liefst 70,5 hotdogs in tien minuten. Daarmee pakte hij voor de 17e keer de titel, na een opvallende afwezigheid in 2024.

Kwalitaria zomermenu 2025

Favoriete zomermenu snacks keren terug bij Kwalitaria

Ter gelegenheid van het 35-jarig jubileum brengt Kwalitaria deze zomer een eerbetoon aan de favorieten van weleer. Zeszomerse klassiekers maken tijdelijk hun comeback op het menu.


Reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *