Heinz

Edchup, een gelimiteerde ketchup van Ed Sheeran

HeinzMuzikant en songwriter Ed Sheeran is gek op ketchup. De Brit heeft zelfs een tatoeage van een ketchupfles en zou altijd een fles ketchup bij zich hebben. Een betere ambassadeur kan er niet gevonden worden voor een ketchupmerk dus werd er samen met Heinz Edchup geïntroduceerd.

De fles ketchup ziet er in eerste instantie hetzelfde uit als de herkenbare Heinz flessen. Het verschil lijkt hem vooral in het label te zitten. Op het label prijkt de naam Edchup en een aangepast logo. De gelimiteerde fles werd via Instagram aangekondigd en is sinds eind vorige week ook in Nederland verkrijgbaar.

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Ed Sheeran (@teddysphotos) op

Deel dit op

Meer vet nieuws

Combinatie van churro en donut voor donutdag

Tim Hortons is een Canadese fastfoodketen gespecialiseerd in koffie en donuts. Deze keten heeft speciaal voor donutdag, 7 juni, een donut gemaakt van churro’s.

Snacks voor in een noodsituatie

Ben Fearnley is een getalenteerde designer. In het kunstproject ‘In Case Of Emergency’ laat hij diverse snacks terugkomen voor een noodsituatie. Het doel van de designer is om de serieuze zaak van een noodsituatie te combineren met humor.


Reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *