Donuts eren de schoonheid van Japanse bloesems

Japan Mister Bloesem DonutDe lente in Japan wordt gekenmerkt door de adembenemende bloei van de kersenbloesems, bekend als sakura. Dit jaar biedt de Japanse keten Mister Donut een unieke manier om deze betoverende schoonheid te ervaren met hun Sakura Mochitto-donuts. Elk van de vier donuts in deze collectie belichaamt een specifiek stadium van de bloesembloei, van knop tot volle bloei tot vallende bloemblaadjes.

De Sakura Mochitto-donut-collectie van Mister Donut neemt je mee op een culinaire reis door de vier stadia van de sakura-bloei. Beginnend met de Tsubomi-donut, belichaamt deze de belofte van nieuwe beginnen met een delicate glazuurlaag en sojameel. Vervolgens, in het “half-bloei” stadium, biedt de Gobuzaki-donut een smakelijke mix van roze aardbeichocolade, kersengeïnfuseerde room en rodebonenpasta. De Mankai-donut viert de volle bloei met gezouten sakura-bladeren en sakura-geurige chocoladevlokken. Ten slotte, de Maizakura-donut, met een vulling van Hokkaido azukibonen en een prachtig kunstwerk van zwevende bloemblaadjes, brengt een eerbetoon aan het betoverende einde van het sakura-seizoen.

Japan Mister Bloesem Donut

Voor een beperkte tijd biedt Mister Donut de Sakura Mankitsu-set aan, met alle vier Sakura Mochitto-donuts in een prachtige roze-en-witte doos. Dus, terwijl de sakura-bloesems Tokyo’s skyline sieren, nodigen deze donuts je uit om de betoverende reis van de sakura te vieren en te genieten van de kortstondige maar magische pracht van de lente.

Japan Mister Bloesem Donut

Deel dit op

Meer vet nieuws

KFC Chizza

Het beste van twee werelden: KFC’s Chizza combineert kip en pizza

Na het succes in onder andere de Filipijnen, India, Thailand, Korea, Taiwan, Spanje, Duitsland en Mexico krijgt Amerika nu ook een voorproefje van KFC’s ‘Chizza’. Chizza is een nieuw menu-item bij KFC-vestigingen in de Verenigde Staten dat de favoriete voedselgroepen van Amerika combineert: kip en pizza. Maar het is belangrijk om te benadrukken dat het […]

Hamburger

Wendy’s introduceert dynamische prijzen: verandert dit de fastfoodmarkt?

Fastfoodketen Wendy’s kondigde aan dat het haar prijsstrategie radicaal zal veranderen door dynamische prijzen in te voeren. Dit betekent dat de kosten van hun menu-items zullen fluctueren op basis van vraag en andere factoren, waardoor klanten mogelijk meer gaan betalen tijdens piekuren.


Reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *