Heinz

Heinz verzet zich tegen anti-ketchup sentiment in Chicago

Smack for HeinzIn Chicago wordt het vragen naar ketchup op je hotdog beschouwd als een overtreding. Heinz heeft echter besloten op te komen voor ketchupliefhebbers door billboards te plaatsen die ketchupzakjes afgeven bij anti-ketchup restaurants. De “Smack for Heinz” campagne, ontworpen door ReThink, is een opvallende reactie op de lokale tradities.

Deze actie volgt op eerdere trollen van Heinz, waaronder de introductie van “Chicago Dog Sauce”, die eigenlijk gewoon ketchup was. Volgens Heinz is de campagne een manier om mensen hun frustratie te laten uiten en toch de ketchup te krijgen die ze willen.

Smack for Heinz

Deel dit op

Meer vet nieuws

Prijzen cafetaria’s voor het eerst in twee jaar stabieler

Na een periode van twee jaar waarin de prijzen in de horeca gestaag stegen, lijkt er nu een periode van stabilisatie te zijn aangebroken in de eerste maanden van 2024. De sterke prijsstijgingen die we eerder zagen, doen zich nu niet meer zo nadrukkelijk voor. Dit blijkt uit een analyse van More2Market in samenwerking met […]

Lidl verkoopt pizza met Franse friet als topping

Ben jij een liefhebber van pizza én friet? Dan heeft Lidl nu dé oplossing voor jou. De supermarktketen introduceert een verrassende combinatie: de French Fries Pizza. Ja, je leest het goed, een knapperige Italiaanse pizza met heerlijke Franse frietjes erop.


Reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *