Na het succes in onder andere de Filipijnen, India, Thailand, Korea, Taiwan, Spanje, Duitsland en Mexico krijgt Amerika nu ook een voorproefje van KFC’s ‘Chizza’. Chizza is een nieuw menu-item bij KFC-vestigingen in de Verenigde Staten dat de favoriete voedselgroepen van Amerika combineert: kip en pizza. Maar het is belangrijk om te benadrukken dat het beslist geen pizza is!
Vanaf maandag 26 februari introduceert KFC voor het eerst in de VS zijn internationale hit Chizza, bestaande uit twee filets van 100% wit vlees Extra Crispy, bedekt met marinara saus, mozzarella kaas en pepperoni. Voor een beperkte tijd kunnen fans in de VS dit beroemde item in het hele land bemachtigen.
Pop-upwinkel
“Gebraden kip en pizza hebben samengewerkt om iets nog beters te creëren – de Chizza,” aldus Nick Chavez, Chief Marketing Officer van KFC VS. “De favoriete mashup van fans is eindelijk beschikbaar in de VS nadat het de wereld rond is gereisd – probeer het zolang het kan!” De hype rondom deze snack is enorm, dus is ervoor gekozen om de eerste introductie afgelopen dagen te laten verlopen via een pop-upwinkel in New York.
Geef een reactie