Mcdonald’s populairste eetgelegenheid langs de snelweg

Multiscope deed onderzoek naar reisgedrag, aanbieders en toekomst van slimme mobiliteitsoplossingen. Het onderzoek werd gedaan onder ruim 3.000 Nederlanders.

Uit dat onderzoek blijkt dat ruim 70% van de Nederlanders onderweg weleens stopt bij een eetgelegenheid. McDonald’s is daarbij de populairste plek om te stoppen. Maar liefst 34% bezoekt deze fastfoodketen regelmatig. Bij jongeren (18 – 34 jaar) ligt dit met 43% nog aanzienlijk hoger. La Place staat met 29% op een tweede plaats en is favoriet onder 50-plussers. AH to go (26%) komt op plaats drie en scoort dan weer goed bij jongeren. Dat heeft er ook mee te  maken dat jongeren relatief vaak het openbaar vervoer gebruiken en daardoor op stationskomen waar de Albert Heijns zijn gevestigd.

Deel dit op

Meer vet nieuws

Whopper geserveerd tussen sneetjes toast

De Whopper is het handelsmerk van Burger King en sinds de introductie in 1957 een groot succes. Vooral de laatste jaren zijn er diverse variaties geweest op deze populaire burger zoals de Whopper Jr., de Angriest Whopper, de Halloween Whopper, de Texas Double Whopper en the Impossible Whopper. Aan dit lijstje kunnen we de Whopper […]

Samosa loempia special

Kip staat centraal bij lentespecials van Kwalitaria

Het is weer tijd voor het lentemenu van Kwalitaria. Dit keer staat er geen land maar een ingrediënt centraal: Kip. Dus kipliefhebbers let goed op dit zijn de lentespecials van de keten.


Reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *