Volgens Snackkoerier is uw website niet belangrijk, volgens Snacknieuws wel
De Cafetaria Top 100 nadert haar hoogtepunt. Op 24 oktober is bekend wie van u zich winnaar mag noemen en een jaar lang pronkt met de titel. Ja, van harte gefeliciteerd alvast, u verdient ‘m echt. Dat heeft u dan vooral te danken aan uw interieur en de kwaliteit van uw aanbod. Maar niet aan uw website, het moderne uithangbord van alles waar u goed in bent.
Snacks en website
Waarom eigenlijk niet? Bij een moderne bedrijfsvoering hoort toch ook moderne communicatie? Nee hoor, stelt clubblad Snackkoerier. Haar mystery guest onderzoekt of u in uw zaak genoeg reclame maakt voor uw website, maar of uw website eruitziet als die van Snackworld Alkmaar, `t Moune Ein of Snackbar Snoopy doet er eigenlijk niet toe. Reclame voor uw website is volgens Snackkoerier gewoon ‘…keiharde punten scoren’. Doe ons een plezier en scoor een paar keiharde punten door uw website een beetje te fatsoeneren. Krijgt u extra keiharde punten van Snacknieuws en, belangrijker nog, van uw klanten. Check.
En alweer een lijst met punten waar op gelet wordt. Er staat iets niet op: Het eten zelf. Als de cafetaria rotzooi verkoopt is dat blijkbaar geen criterium. Het lijkt wel een schoonheidswedstrijd.