McDonald’s uit liefde voor hamburger met Maestro hamburger

Maestro burgerDe hamburger is er al honderden jaren. Toch lijkt de snack populairder dan ooit. Vooral de luxe hamburgers vinden gretig aftrek. Daarom heeft McDonald’s de Maestro burger geïntroduceerd. Deze hamburger staat niet alleen voor kwaliteit maar ook voor de liefde die McDonald’s heeft voor de hamburger.

Een stevige burger met stevige friet
De Maestro Burger is een stevige burger op een broodje met sesam en maanzaad, geserveerd met cheddarkaas, sla, rode uienringen, bacon, ketchup en Wild Mustard saus. Omdat een burger alleen maar zo alleen is introduceert McDonald’s ook gelijk stevige Boerenfriet met echte mayonaise.

De Maestro Burger en boerenfriet van McDonald’s zijn tijdelijke menu-items. Wacht dus niet te lang met het proeven van deze nieuwe snacks. De Maestro burger kost los €4,95, in menuvorm is de prijs €7,65.

Maestro Hamburger
De Maestro Hamburger met de stevige boeren friet

Bekijk de reclame van de Maestro burger:

— Update januari 2017
Eind januari lanceerde McDonald’s een nieuwe reclamecampagne, ontwikkeld door reclamebureau TBWA. Onder het motto: ‘Always Open for Good Times’ geeft de keten invulling aan hun ambitie om gasten altijd het goede gevoel te geven. In de eerste reclamevideo van deze campagne bestellen nietsvermoedende klanten een Maestro Burger. Daarna volgt een bizarre act. Via een live verbinding geeft een 60-koppig symfonisch orkest begeleidende muziek bij het eten van een Maestro Burger. Plots zijn ze het hoofdpersoon in hun eigen film.

Deel dit op

Meer vet nieuws

Boobs & Burgers, maar het gaat om de burgers!

Bent u boven de 18? En is de baas niet in de buurt? Doorlezen is op eigen risico … Voor mijn werk moet ik vaak dingen uitzoeken en naslaan en dat gebeurd de laatste jaren natuurlijk eigenlijk steeds meer via internet. Maar de site  waar ik nu op uitkwam…. Let wel het was dus zeker beroepsmatig […]

Subwaybroodjes moeten langer

In 2013 schreven we over de te kleine Subwaybroodjes. Typisch iets waar we nooit meer wat van zouden horen. Het blijkt toch anders te zijn, een Amerikaanse rechter heeft namelijk besloten dat Subway niet mag adverteren met foodlong broodjes als de broodjes niet echt foodlong zijn!