OREO en Coca-Cola hebben hun krachten gebundeld om een unieke en gelimiteerde productlijn te lanceren: de OREO Coca-Cola Sandwich Cookies en Coca-Cola Oreo Zero Sugar Limited Edition. Deze samenwerking viert de essentie van vriendschap en verbinding door de speelsheid van OREO te combineren met de magie van Coca-Cola.
Vriendschap en muziek
De nieuwe koekjes, met hun opvallende rood-zwarte verpakking, zijn verkrijgbaar in smaken die het klassieke chocolade-OREO-koekje en een rode gouden koek met Coca-Cola-smaak samenbrengen, compleet met knallende snoepjes voor een bruisend effect bij elke hap. Maar de lancering gaat verder dan alleen een smakelijke traktatie. OREO en Coca-Cola hebben samen met Spotify de “Bestie Mode Digital Experience” gecreëerd, een innovatief platform waar beste vrienden hun muzieksmaken kunnen synchroniseren en een gedeelde afspeellijst kunnen genereren. Via een QR-code op de producten kunnen gebruikers deze digitale ervaring verkennen en ontdekken hoe hun muzieksmaak zich verhoudt tot die van hun beste vriend.

Mode
Naast de digitale ervaring introduceren OREO en Coca-Cola een exclusieve ‘Bestie Mode’-merchandiselijn in samenwerking met modeketen Forever 21. De collectie, die vanaf september verkrijgbaar is, omvat onder andere kleding, sokken, tote bags en andere accessoires, allemaal geprijsd onder de $20. Met deze samenwerking hopen de merken een breed publiek aan te spreken en de band tussen vrienden wereldwijd te versterken door middel van zowel smakelijke innovaties als creatieve modeartikelen.
Update
De Oreo Coco-Cola blijkt inmiddels in verschillende supermarkten beschikbaar te zijn. De Coca-Cola Oreo koekjes zijn nog niet in Nederland gespot.



Geef een reactie