Pitbull eigenaren boos op McDonald’s

McDonald’s heeft haar excuses aan moeten bieden voor een radiocommercial. Volgens de reclame is het eten van een Chicken McBite veiliger dan het aaien van een pitbull, je hoofd kaalscheren, je zoon Sue noemen of je Facebook wachtwoord aan vrienden geven. Pitbull eigenaren hebben boos op de reclame gereageerd.


Advertentie


Lokale advertentie
De radioadvertentie voor Chicken McBites werd alleen een paar dagen in Kansas City (Amerika) gedraaid voor de klachten begonnen. Op social media begonnen pitbull eigenaren een offensief tegen McDonald’s en met succes. McDonald’s trok de reclame in en bood haar excuses aan. Volgens McDonald’s ging het om een lokale advertentie die snel stop gezet kon worden.

Aanvullende wensen
Maar nog niet alle pitbull eigenaren zijn tevreden met het excuus. Ze willen dat McDonald’s een donatie geeft aan pitbullorganisatie en zelfs een advertentie maakt waar een pitbull in voorkomt. De woordvoerder van McDonald’s wilde nog niet zeggen of ze op de aanvullende wensen ingaan.

Beluister hieronder de gewraakte radiocommercial:

Joost Massing

Joost Massing is oprichter van www.snack-nieuws.nl. Hij gaat door het leven "als vriend van de frieten".

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *