Verzin een marketingcampagne voor Beckers en win een geldprijs

logo BeckersBeckers heeft u hulp nodig. Ze zoeken creatieve personen, al dan niet met een marketing achtergrond, die het merk Beckers neer kunnen zetten als het snackmerk waar snackliefhebbers aan denken. Daarom zijn ze op zoek naar een actie of campagne rondom de bekende Beckers pay-off ‘Lekkers van Beckers’.


Advertentie


Geldprijs
De drie beste ideeën krijgen een mooie geldprijs en maken kans om ook uitgevoerd te worden. Totaal geeft Beckers €5.000,- weg, gesplitst in drie prijzen: 1e prijs: 2.500,-, 2e prijs: 1.500,- en de 3e prijs: 1.000,-. De winnaars van de actie maken ook kans op het budget van €10.000 om de actie uit te voeren.

Website
Heeft u een geweldig idee of wilt u meer weten over deze campagne? Kijk dan op de website:
beckersmarketingchallenge.nl/challenges. De actie loopt nog tot 11 december.

Joost Massing

Joost Massing is oprichter van www.snack-nieuws.nl. Hij gaat door het leven "als vriend van de frieten".

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *