Gouden Van Dobben Award voor meer kwaliteit, vernieuwing en inkomsten
In 2012 realiseerde slechts 10% van de cafetariahouders groei en gemiddeld liep de omzet van cafetaria’s zelfs terug met 4% ten opzichte van 2010. Snackproducent Royaan (Van Dobben en Kwekkeboom) wil cafetariahouders helpen hun rendement te vergroten en startte daarom met een rendementsprogramma om haar afnemers te helpen in deze moeilijke tijd.
Restyling
Onderdeel van dit programma is de Gouden Van Dobben Award die afgelopen week werd uitgereikt aan de gebroeders Peters, eigenaren van snackbar-partyservice de Zonnemaat in Zevenaar. Naast de award, die aan menig cafetariamuur goed zou staan, krijgen de broers een restyling ter waarde van € 10.000.
Kwaliteit, vernieuwing, verleiding en service
Flip Houtman, marketing directeur van Royaan, geeft aan dat er plannen zijn om de prijs jaarlijks te gaan uitreiken. Hij zegt verder: “We zijn ervan overtuigd dat je door je te richten op kwaliteit, vernieuwing, verleiding en service meer tevreden klanten kunt hebben en zo meer inkomsten kunt genereren.”
Daar zijn we het natuurlijk mee eens. De award is een goede ontwikkeling van Royaan, die we daarom ook van harte steunen.
Bekijk de gelukkige winnaars: