Snackpoint heeft succes met vierkante hamburger
Snackpoint verkoopt vierkante hamburgers. De inspiratie deden ze op tijdens een werkbezoek aan Amerikaanse fastfoodketens. Door het afwijkende formaat willen klanten de hamburger proberen. De vorm is afwijkend en herkenbaar. In een paar weken tijd heeft Snackpoint 20% meer vierkante dan ronde hamburgers verkocht.
Zwarte peper
De hamburger is gemaakt in samenspraak met van Reusel, die eerder dit jaar met de vierkante frikandel kwam. Ook deze frikandel met opvallende vorm viel bij consumenten in de smaak. Eigenaar Roger Gielen is blij met de nieuwe hamburger en spreekt van succes, een blijvertje. Ook in de smaak valt de hamburger op, door het toevoegen van wat zwarte peper heeft de burger wat pit gekregen.
Frituur
De vierkante hamburger is gemaakt voor de frituurpan omdat niet alle Snackpoint filialen een bakplaat hebben. Twee Snackpoint filialen, die wel over een bakplaat beschikken, willen vierkante hamburgers voor op de bakplaat.
