Worstenreclame blijkt niet van fastfoodketen te zijn

Carls Jr. tasOp 2 februari, werd een afgekeurde Carl’s Jr advertentie op YouTube geplaatst. De reclame was gemaakt voor de Super Bowl maar kwam niet door de keuring van de Amerikaanse televisie heen. In de reclame eet een schaars geklede actrice een enorm broodje worst. Veel suggestiever kan het niet, geen wonder dus dat deze reclame niet werd goedgekeurd. 

De “verboden” video kreeg na plaatsing veel aandacht. Ook werd er een hilarische achter-de-schermen video op het YouTube kanaal gezet. Ondanks dat Carl’s Jr. niet vies is van een sexy reclame bleek het geen echte reclame van de keten te zijn. Bij navraag bleek dat Carl’s Jr. niets van de reclame weet. De fastfoodketen zegt wel gevleid te zijn door alle aandacht.

Deze video is helaas niet meer beschikbaar.

Deel dit op

Meer vet nieuws

Klodder mayonaise

Favoriete saus van Amerikanen is mayonaise

Eindelijk, de Amerikanen hebben door dat er meer sauzen zijn dan ketchup. Sterker nog ze gebruiken steeds vaker mayonaise. Volgens gegevens van Euromonitor gebruiken Amerikanen jaarlijks voor $ 2.000.000.000 aan mayonaise tegenover $800.000.000 aan ketchup.

Ook andere McDonald’s snacks halen reclamefoto’s niet

We hebben er al vaker overgeschreven: hamburgers van McDonald’s zien er in werkelijkheid niet zo uit zoals in de reclames. Maar wist u dat ook de frietjes, salades en toetjes er in het echt heel anders uitzien? Buzzfeed nam de proef op de som en vergeleek het reclamemateriaal met de werkelijkheid. 


Reacties

  1. Roos

    Gadver, wat onsmakelijk.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *