Worstenreclame blijkt niet van fastfoodketen te zijn

Carls Jr. tasOp 2 februari, werd een afgekeurde Carl’s Jr advertentie op YouTube geplaatst. De reclame was gemaakt voor de Super Bowl maar kwam niet door de keuring van de Amerikaanse televisie heen. In de reclame eet een schaars geklede actrice een enorm broodje worst. Veel suggestiever kan het niet, geen wonder dus dat deze reclame niet werd goedgekeurd. 


Advertentie


De “verboden” video kreeg na plaatsing veel aandacht. Ook werd er een hilarische achter-de-schermen video op het YouTube kanaal gezet. Ondanks dat Carl’s Jr. niet vies is van een sexy reclame bleek het geen echte reclame van de keten te zijn. Bij navraag bleek dat Carl’s Jr. niets van de reclame weet. De fastfoodketen zegt wel gevleid te zijn door alle aandacht.

Deze video is helaas niet meer beschikbaar.

Cliffton de Vries

Cliffton is de ongekroonde kampioen kapsalons eten. Hij eet iedere snack als er maar genoeg saus over heen zit.

Een gedachte over “Worstenreclame blijkt niet van fastfoodketen te zijn

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *