Grote Russische vleesproducent gaat vleessnacks maken

In Rusland stijgt de verkoop van vleessnacks de afgelopen jaren steeds met ongeveer 30%. Deze groei zorgt ervoor dat het Russische bedrijf Cherkizovo, gespecialiseerd in het verwerken van gevogelte en varkensvlees, een assortiment aan vleessnacks gaat produceren.


Advertentie


Assortiment
Het bedrijf is een van de drie grootste industriële varkensvleesproducenten in Rusland.  Vanaf dit voorjaar zal Cherkizovo de voornamelijk gedroogde vleessnacks introduceren en verwacht dat het nieuwe assortiment zorgt voor een groei van de totale omzet. Het assortiment zal ingedeeld worden op snacks van varkensvlees, kippenvlees en kalkoen,

Populair
De vleessnacks zijn vooral populair bij Russen in de leeftijd van 26 tot en met 40 jaar met een goed inkomen. De snacks worden geconsumeerd tijdens het kijken van films (51%), om thuis bij te tanken (47%) of voor een energieboost onderweg (40%).

Cliffton de Vries

Cliffton is de ongekroonde kampioen kapsalons eten. Hij eet iedere snack als er maar genoeg saus over heen zit.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *