Smullers wint met roze mayonaise de Foodservice Marketing Award
Afgelopen donderdag heeft Smullers de Foodservice Marketing Award, een initiatief van FoodserviceXs, gewonnen. Smullers wint de prijs met de campagne van de roze fritessaus die tijdens de Pride Amsterdam werd geïntroduceerd. De jury beoordeelde dit als de best activerende campagne.
16.000 treinreizigers
De introductie van de roze fritessaus werd gedaan samen met sausleverancier Oliehoorn. In de week van Pride Amsterdam verving de roze versie de standaard fritessaus. Ruim 16.000 treinreizigers in Amsterdam kregen een frietje dat voorzien was van deze roze fritessaus.
Doeltreffend
De tijdelijke introductie van roze mayonaise was doeltreffend en kreeg daarom ook landelijke media-aandacht. In het juryrapport staat dat Smullers met de actie zorgt voor een glimlach maar ook laat zien voor iedereen open te staan en dat ook uitdraagt. Smullers Marketeer Roger Bloem mocht de prijs in ontvangst nemen. Volgens Roger is het een perfecte afsluiting van een geweldig jaar.