A corona love story bij McDonald’s

McDonald'sIn een nieuwe campagne van McDonald’s richt de keten zich geheel op de (on)mogelijkheden van corona. De campagne heet A corona love story.

Het begin van iets moois?
Met deze campagne speelt de fastfoodketen in op de actualiteit en op wat er speelt. A corona love story laat ons zien wat er nog wel mogelijk is. Een zuster gaat na een dag werken nog even langs McDonald’s. Daar ziet ze allerlei stelletjes die in hun eten op de parkeerplaats samen genieten van McDonald’s. Ze is alleen, totdat ze iemand ziet, die ook alleen op de parkeerplaats staat. Is dit het begin van iets moois?

De campagne is bedacht door TBWA\Neboko in opdracht van McDonald’s en zal op televisie en online worden getoond.

Deel dit op

Meer vet nieuws

Albert Heijn KFC kip bitterballen_feat

Bitterballen van KFC verkrijgbaar in de supermarkt

De onlangs geïntroduceerde bitterballen van Kentucky Fried Chicken zijn nu ook verkrijgbaar in de supermarkt. De Crunchy Kip Bitterballen en de Spicy Kip Zinger Bitterballen zijn verkrijgbaar bij Albert Heijn filialen in het diepvriesvak.

Chinese McDonald’s verrast met burger gevuld met gehaktballen

Hoe ze op het idee zijn gekomen zullen we waarschijnlijk nooit weten maar McDonald’s heeft in China een gehaktbalburger geïntroduceerd. Wie deze burger eet moet niet bang zijn voor vieze vingers. Maar maakt dat uit?


Reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *