Waarom hamburgers er in advertenties anders uit zien

Waarom zien de burgers van McDonald’s er in advertenties anders uit dan degene die in de winkel worden verkocht? Op deze vraag geeft Marketing directeur van McDonald’s Canada Hoop Bagozzi antwoord. Bagozzi koopt een Quarter Pounder bij de McDonald’s en gaat vervolgens naar Watt Photostudios. Deze studio is verantwoordelijk voor de advertenties van McDonald’s. Bagozzi legt haar gekochte burger naast de burger bij de fotostudio en het verschil tussen de twee burgers is enorm. Kijkt u maar.

Deel dit op

Meer vet nieuws

Duurste pizza kost €357

Na de duurste hamburger en de duurste hotdog kon een verbetering van het record van de duurste pizza natuurlijk niet uitblijven. De Steveston Pizza Company uit canada heeft een pizza bedacht voor maar liefst $450 dollar, omgerekend zo’n € 357. De $450 “C6“ pizza is gemaakt met kreeft, zwarte kabeljauw uit Alaska en Russische osetra kaviaar. […]

De Friket

Soms sta ik in de snackbar te turen naar de snacks en dan kan ik geen keuze maken. Zou ik een kroket nemen of wil ik toch een frikandel? Ik kan ze ook alle twee nemen maar ik heb niet altijd zoveel trek. Voor twijfelende snackers heeft Snackcorner Nieuwveld in Hoogvliet een Friket bedacht. De […]


Reacties

  1. Eddy couwenberg

    Gelukkig is er een keten die mooiere burgers maakt dan in de advertenties of foto’s. Er zijn daar al verschillende op,erkingen over gemaakt door consumenten. De kwalitaria burger is in het echt een plaatje om te zien !

  2. Herman,kwalitaria de Dirigent

    Dan heeft meneer het nog niet eens over de smaak.
    Het is ook nog is een heerlijke burger!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *