-
Bloedende tong van heetste pizza ter wereld
James Broderick heeft volgens eigen zeggen de pittigste pizza ter wereld gemaakt. De pizza heeft de afschrikkende naam Death by pizza gekregen. Denkt u, ach hoe pittig kan een pizza zijn? Klanten die de pizza hebben gegeten kregen spontaan een bloedende tong.
-
Hiep hiep hoera! De frikandel bestaat 60 jaar!
De frikandel bestaat dit jaar 60 jaar. Dat vindt de redactie van Snacknieuws natuurlijk een goede reden om stil te staan bij de populairste snack van Nederland.
-
BelVita breakfast: ontbijten met biscuitjes
Één op de drie Nederlanders slaat minimaal 1 keer per week een ontbijt over. Dit komt vooral door tijdgebrek. Ik hoor ook tot deze groep maar maak voor het nieuwe ontbijt van belVita een uitzondering.
-
Argentinië heeft ketchup tekort
De Argentijnse ketchupliefhebbers maken momenteel zware tijden door, er is namelijk een tekort aan ketchup. Normaal importeren Argentijnen ketchup uit Chili maar door de regering is er een algemene invoerbeperking ingesteld. Vooral McDonald’s is door het ketchuptekort getroffen.
-
Belgisch restaurant verkoopt hamburger met wormen
Het Belgische hamburgerrestaurant Cook & Roll verkoopt sinds kort een hamburger met wormen. Toen de chef Jochen Verbeecke een lijst zag met tien insecten die mogen worden gebruikt als voeding dacht hij aan een mooie combinatie met een hamburger.
-
Ook andere McDonald’s snacks halen reclamefoto’s niet
We hebben er al vaker overgeschreven: hamburgers van McDonald’s zien er in werkelijkheid niet zo uit zoals in de reclames. Maar wist u dat ook de frietjes, salades en toetjes er in het echt heel anders uitzien? Buzzfeed nam de proef op de som en vergeleek het reclamemateriaal met de werkelijkheid.
-
Worstenreclame blijkt niet van fastfoodketen te zijn
Op 2 februari, werd een afgekeurde Carl’s Jr advertentie op YouTube geplaatst. De reclame was gemaakt voor de Super Bowl maar kwam niet door de keuring van de Amerikaanse televisie heen. In de reclame eet een schaars geklede actrice een enorm broodje worst. Veel suggestiever kan het niet, geen wonder dus dat deze reclame niet…
-
Favoriete saus van Amerikanen is mayonaise
Eindelijk, de Amerikanen hebben door dat er meer sauzen zijn dan ketchup. Sterker nog ze gebruiken steeds vaker mayonaise. Volgens gegevens van Euromonitor gebruiken Amerikanen jaarlijks voor $ 2.000.000.000 aan mayonaise tegenover $800.000.000 aan ketchup.
-
Hete Hond voor Valentijn
Soms komt u er niet onderuit. Valentijnsdag is zo’n moment. Ik, bedoel er zijn van die dagen dat u, als man geacht wordt het schort aan te trekken en met iets verrassends uit de keuken te komen. Vrouw of vriendin hoeven dan alleen maar verbijsterd of juist vol bewondering aan te schuiven terwijl de muziek…
Waar gaat het over?
-
Tip van Sjef: neem voldoende frikandellen mee op vakantie.
–
Over Nederlanders missen vooral oer-Hollandse snacks op vakantie
-
Hopelijk worden frikandellen goedkoper.
–
Over Frikandel fors duurder: snackprijs in 25 jaar verdrievoudigd
-
Lang leve frikandellen!
–
Over Friet, kroket en frikandel meest bestelde snacks bij Uber Eats
https://www.ah.nl/producten/product/wi601305/dr-oetker-ristorante-pizza-tiramisu Scheelt weer een ritje naar Duitsland
– Dr. Oetker
Over Dr. Oetker viert 40 jaar Ristorante met verrassende Tiramisu birthday edition